.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد 3 معاونت و 17 واحد ستادی برای استانداری مازندران
مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: در تشکیلات جدید سه معاونت و 17 واحد ستادی برای استانداری مازندران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: در تشکیلات جدید سه معاونت و 17 واحد ستادی برای استانداری مازندران در نظر گرفته شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مرتضی ناصحی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران کل ستادی استانداری مازندران، گفت: امروزه مدیریت صحیح نیروی انسانی در سازمان یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق اهداف سازمانی است.

وی افزود: برای استانداری مازندران در تشکیلات جدید سه معاونت و 17 واحد ستادی در نظر گرفته شده است که در این معاونت‌ها و واحدها 273 نفر براساس رشته‌های شغلی و تجربه به‌کار گرفته می‌شود.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران تعداد فرمانداری‌ها را 22 فرمانداری و تعداد بخشداری‌های استان را 56 بخشداری اعلام کرد و گفت: پس از تصویب و ابلاغ سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی ساماندهی نیروها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اجرایی می‌شود.

این مسؤول به معاونت‌های استانداری در تشکیلات جدید استانداری اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس استانداری مازندران دارای سه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاونت هماهنگی امور عمرانی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع است.

ناصحی گفت: در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع شاهد ایجاد یک مرکز به عنوان مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات خواهیم بود و با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری افزوده شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل فعالیت‌ها در سازمان با تحول اداری و توجه ویژه به نیروی انسانی محقق می‌شود.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: وضعیت نیروی انسانی موجود، مازاد و کمبود نیرو در استانداری و فرمانداری‌ها به منظور ایجاد تعادل و افزایش بهره‌وری صورت گرفته و با تشکیلات جدید استانداری شاهد نظام اداری چابک و حرفه‌ای برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم خواهیم بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر بازاری جامخانه 31 تير 1395
آقای ناصحی از مدیران لایق استان هستند که هرجا برای خدمت به ایران اسلامی قدم نهادند تحول عظیمی در حوزه مربوطه ایجاد نمودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.